زینلی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار زائر فارس آماده حضور در حج تمتع هستند و منتظر پاسخ عربستان هستیم که آنان هنوز جواب ندادند، گفت: هزینه ویزای اربعین ۱۰ نفر که در مسابقه «امین ولایت» شرکت می کنند، توسط حج و زیارت به عنوان جایزه، تامین خواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 22 May 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «علیرضا زینلی»، امروز (شنبه 1 خرداد) در نخستین جلسه هماهنگی دهه کرامت استان فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار شد، گفت: دعا کنیم با رفع این ویروس منحوس بتوانیم فعالیت های خوبی را داشته باشیم.

مدیر حج و زیارت فارس با یادآوری این مطلب که باید افتخار کنیم که ایران اسلامی میزبان امام رضا (ع)، حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت معصومه (ع) و سایر امامزادگان واجب التکریم (ع) است، افزود: در حوزه حج باید گفت که تا الان تمامی شرایط برای برگزاری حج آماده است و زائرین مهیا هستند و از طریق شبکه های مجازی، آموزش های حج به زائرین ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار زائر فارس آماده حضور در حج تمتع هستند و منتظر پاسخ عربستان هستیم که آنان هنوز جواب ندادند، اضافه کرد: با ایجاد شرایط اعزام به عتبات و سوریه خواهیم داشت.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که سال های گذشته ماکت کعبه را در حرم مطهر قرار داده می شد که بسیار استقبال می شد، افزود: میثاق با حضرت شاهچراغ (ع) هم شاهد بودیم و دیدار با خانواده های شهدا هم اجرا می شد.

وی با اشاره به اینکه در شبکه مجازی ارتباط با زائرین خواهیم داشت، تاکید کرد: 150 دفتر زیارتی ورودی دفتر خود را به بنر دهه کرامت مزین می کنند و بیش از سه هزار و 500 کارگزاران حج را آموزش دادیم که برنامه های حرم تا حرم را به زائرین آموزش دهند.

زینلی در پایان گفت: هزینه ویزای اربعین 10 نفر که در مسابقه «امین ولایت» شرکت می کنند، توسط حج و زیارت به عنوان جایزه، تامین خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار